dissabte, 11 d’octubre del 2008

Ja sóc aquí!

Sí! per fí tinc blog...tant sentir parlar dels blogs que tenen els meus amics i la meva parentela ja tocava que em posés les piles (mai més millor dit.)

Com podria començar?

Sóc un lloro. I què? És que no tenim dret a expressar-nos? ja que som l'únic animal, a part de l'ésser humà, que té capacitat per parlar... per què no tenir un blog?

Sóc molt feliç. Fa dies vaig estar a les festes de Montbau i vaig conèixer a una noia molt simpàtica que volia que el meu papa la convidés a una butifarra, però el papa no va poder perquè no tenia "cash". Em vaig sentir molt a gust amb les veïnes d'aquell barri, no vegis com la fan petar! i la música...mai havia ballat tant. Un pas doble, un vals, només em va faltar la Macarena.

Per l'any que ve espero tornar!!!!!

5 comentaris:

Sara ha dit...

Tito, guapu!!!

Quina llàstima que no vaig estar prou per tu el diumenge de la butifarrada. Però no t'amoinis, cap allà el mes de gener o febrer, a montbau hi ha la calçotada! així que hi podrem anar plegats sense haver d'esperar tot un anyet!

m'alegro que t'agradés montbau. Però t'he d'explicar que el papa si que tenia cash, el que passa és que aquella noia és una barruda i ton pare no es mama el dit ;)

petonets!!

Unknown ha dit...

aiiiiiiiiiiiiiiiii el tito!!!!!!! ja l'heu batejat?¿? està bé q als 17(?¿?) anys comenci a prendre consciència de si és religiós o no... això vol dir q està totalment convençut!!!! jajajajajaja

esperem més fotos i vivències del tito, pero siusplau... desenganxeu-lo del malibu!!!!! jajajajaja

Unknown ha dit...

xdOh – Dios - Mío!

Super mega fort! Un lloro escriptor!
El Tito és el Doraemon dels Lloros : D. Benvingut a la Blogsfera escriu més que jo!

Anònim ha dit...

Titoooooooo!!!! Com estàs tioo!!! Ja veig que estas a la última i t'has fet un blog, no com jo jejeje.
Que bé que tinguis uns pares tan enrotllats i a la última, així dona gust. Cuida-te'ls eh, no siguis gaire dolent!!!
Que tal va nar l'altre dia que ens vas abandonar per nar de festa amb la tita Raquel? T'ho vas passar bé? Aixx ets un bandarra tu eh!!!
Pos re nano, a veure si ens veiem aviat no?? Cuida't!!!

Kal ha dit...

Titola!

com anem nanu? saps que tinc un fill que és un anec amb qui faries bones migues? aviam si m'enrecordo el proper dia i te'l presento que tinc una foto al mòvil.

M'alegro que tinguis blog, l'he linkat al meu per tal que la gent pugui entrar des d'allà. Apa donçs una abrasada emplumada.

Ciao