diumenge, 2 de novembre del 2008

October's party

Buf! quin mes que porto, entre unes coses i altres tinc el blog semi abandonat. Dic semi per no dir totaly. Estic flipant perquè ara també resulta que tinc un club de fans al facebook fet pel meu tiet. Gràcies per aquest reconeixement a la meva feina.

Com us deia, aquest mes no he parat. He passat un cap de setmana amb la padrina a l'altra banda del Vallès. I m'ho he passat molt bé, he menjat moltes xuxes i fins i tot ens hem emborratxat amb les amigues de la padrina. Tot i que al poble hi ha pocs bars jaja... no com a Vacarisses, que han pensat en mi! com la furgo de "Hielos Tito" que vaig veure al Born. Al bar Cal Tito de Vacarisses celebrarem la meva primera comunió...tots i totes hi esteu convidats, els papas ja us faran arribar la invitació al convit (el que no saben ells és que faig la comunió pels regals... tots els de la classe tenen rellotges i braçalets de plata i jo no tinc res...).

Doncs resulta que he passat uns dies fora, a ca la iaia, amb en Wagner i en Rebujito, els meus amics aquàtics de 9barris. Jo no comptava que la meva tieta tenia una gata...la Peti, que no és que sigui molt simpàtica, però també ens hem avingut molt bé. La iaia estava preocupada per si se'm volia menjar, però no hi ha res com la paraula per ressoldre els conflictes entre gat-ocell-peix que hi ha hagut tota la vida. Jo li vaig dir:


- Home Peti, que et posen un pinso boníssim!

- Ay Tito! no en tens ni idea, sabies que me'l compren al LIDL?

Clar, aqui ja vam fer amistat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Titooooooooooooo bon any nou!!!

Nel ha dit...

Volem una actualització ja!!!!